Νιντλ ντροπ στο μυαλό του ονειροπόλου

Μια μέρα
θα μπούμε σ’ ένα μπαρ
στο Σικάγο
και θα φοράμε μακριά ζεστά
παλτά, δεν ξέρω γιατί και
θα κάτσουμε στο μπαρ και
θα παραγγείλουμε στον μπάρμαν
μπέρμπον στρέιτ, νο τσέισερ
και σακουλάκι πίνατς
και δε θα ενδιαφερόμαστε
για το αν θα εμφανιστεί
η Τζέσικα Ράμπιτ.

κάτι θα ‘χει αλλάξει
τη μέρα αυτή και θα
με θες όπως τον πρώτο
καιρό, που ήταν και χριστούγεννα
και θα κάνουμε σεξ όρθιοι
γυμνοί με κάλτσες και θα
έχεις ρολόι,, δεν ξέρω γιατί
και θα ξαπλώνουμε μπρούμυτα
και θα το κοιτάξω και
δε θα πρέπει να φύγω να
προλάβω κάτι, θα μείνω και
μπρούμυτα θα περνάμε ωραία

Ένα πρωί δε θα ‘χω
τίποτα να κάνω. Θα ταξινομήσω
τους δίσκους μου αλφαβητικά
και μετά ανά είδος και
θα το γυρίσω σε μπύρα νωρίς
και αργά το μεσημέρι θα μου
χτυπήσεις την πόρτα και θα
απορείς, γιατί εγώ δεν έχω δίσκους
ή πικάπ, θα πιούμε μια μπύρα
ακούγοντας κάτι απλό και θα ‘χει
φως και το παράθυρο θα ‘ναι
ανοιχτό ενώ είναι χειμώνας κι έχει κρύο

Σ’ ένα αντίσκοινο στη Χαλκιδική
αφού θα ‘χουμε γεμίσει πλαστικά
μπουκάλια με άμμο, δεν ξέρω γιατί,
θα ακούμε πάλι Μάρβιν Γκέι από
ένα ηχειάκι που θα ‘χουμε δέσει
να κρέμεται μεσ’ τη σκηνή και
θα σκέφτομαι έναν παλιό συμμαθητή
και θα σκέφτεσαι κάποια
κι ενώ είναι μεσημέρι και
θα μπορούσαμε να ‘μαστε στη
θάλασσα, ξαπλώνουμε μέσα
στο αντίσκοινο-θερμοκήπιο

Θα κλωτσήσω τον καριόλη
δυνατά στο καλάμι κι ενώ
είναι πιο δυνατός, εγώ τον
νικάω γιατί μ’ έχει πιάσει
μανία που σε πιάνει από
θυμό ή από αγάπη και
οι γύρω θα ‘χουν σαστίσει,
θα είναι με το μέρος μου
και θα φύγω νικητής
ο κακός θα ‘χει μάθει
το μάθημά του και δε
θα τον φοβάμαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου